Reklamácia a vrátenie tovaru

Na začiatok nám prosím dovoľte zdôrazniť, že sa v každom prípade snažíme pre klientov urobiť maximum a ich problematické prípady chceme vždy vyriešiť za čo najkratší čas. Detailné informácie o procese vrátenia tovaru do 14 dní alebo o reklamáciách (Práva z vadného plnenia) a podmienkach sa dočítate v našich obchodných podmienkach.

Aby sme celý proces reklamácie alebo vrátenia tovaru ešte viac urýchlili, tak sme si pre vás nižšie pripravili jednoduchý online formulár. Prostredníctvom neho môžete okamžite založiť prípad k vašej objednávke. Naši pracovníci sa mu budú v krátkom čase venovať. Veríme, že tento spôsob bude pre vás pohodlný a dostatočne prehľadný.

Formulár slúži len pre vrátenie tovaru do 14 dní od jeho prevzatia alebo nahlásenie reklamácie (napr. chýbajúce diely, vadný tovar). Pre vaše otázky a špecifické problémy, ktoré sa netýkajú týchto dvoch úkonov, prosím využite klasický kontaktný formulár.

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie